Daisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, January 15, 2009

I'm busy.......

Minggu ni aku terkejar2, langsung tak duduk depan computer. Aku benci last minute works mcm ni...Saja nak lepas geram…aku dapat tau yg materials utk support production still tak ready lagi, mcm2 isu…itupun dapat tau Jumaat lepas…Jumaat lepas jugak la aku kelam kabut pegi meeting utk new project kat Motorola Penang. Aku dah la blur skit bab2 jalan ni, aku terbyg kat mana lokasinya sebab aku pernah pass by kat sana …dgn tawakalnya aku redah saja dan cari sendiri kat mana lokasinya.

Nasib baik dgn pertolongan direction dari En. Wap,..Aku sampai sana, Motorolan tu bgtau yg meeting postpone ke 3 ptg. Hampeh tul…dlm dok menunggu kat lobby tu terserempak lak ngan budak satu U dulu, Along@ Shahrul Fadzly…dia terkejut tgk aku…kitaorg sembang jap. Tapi aku perasan jgk la, pi mana2 mesti jumpa mamat ni…pegi masjid, jumpa dia, pi toilet kat shopping kompleks, jumpa dia, pi mkn jumpa dia, pi meeting pun jumpa dia…sekarg aku tak heran dah jumpa dia kat mana2…hehehehe…

Lps meeting aku tak msk opis, ala…aku sampai kat Kulim pun dah pkul 5.15ptg, so aku terus balik umah je. Baru 2 hari lps bos aku cam sindir aku je dlm meeting, lps gi meeting blk opis kalo ada benda urgent…Memang ada benda urgent pun, aku dah communicate dgn IT utk install software tu utk convert data, tapi esoknya pegi keje, pagi2 lagi aku buat, bukan salah aku…aku dah follow up 2kali sblm pegi meeting….geram betul..Tambah2 IT punya orang tu silap bagi info kat aku…Aku nak je explain kat bos aku…tp betulla kata org..Bos tetap bos mcmana pun…huhuhuhu…

Minggu ni I’m struggling untuk trigger team utk material. Mcm nak nangis pun ada. Aku ralat sebab diberitahu psl material issue tu last minute.Aku nak salahkan sape pun tak tau. Semlm aku dok berkejar dlm production sepjg hari, sedar2 lutut aku dah sakit…huhuhu…suruh Kak Nana urutkan semalam…teringat lak time Fakar tolong urut masa jadi part timer kat The store dulu….Aku memang lemah betul kalo berdiri lama2 ni….huhuhuhu…

Tetiba isu material ni jadi besar sampai ke director…Huh, kelam kabut big2 bos. Last2 QA person semua kena standby semlm psl tu…So bila aku update pg ni…semua material dah release ke production. Perasaan aku turut sama release…LEGA……..fuhh…sekarang working out the material utk second model…nak tak nak kena follow up team lagi….Tapi pressure dah kurang sikit……..Alhamdullilah...;)

2 comments:

kuIna said...

biasa la kan keja.. kadang2 kesalahan org lain kita yg kena tanggung..

DeLLa said...

eh.ade ek aku urut ko?hehehe..oo ingat2..yg ko terjerit2 tu kan..baru urut sket dah kecoh..aparaaaa