Daisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, December 24, 2008

Day to xchange the gift.....

Ari ni diaorg forward gambar2 masa exchange gift sempena krismas utk 2 department yg berkongsi satu ofis. Department aku, NPI dept and PM dept Padahal sorang je yg sambut krismas yg lain tu amik berkat tahun baru kot. Combine 2 dept, baru je 12 org. Department aku, semuanya seramai 7 orang termasuk bos aku. Department aku cukup muhibah…..balance dr semua segi, 3 lelaki, 3 perempuan, 2 malay, 2 india, 2 chinese….hehehehe…Bgs betul planning bos aku nih…..bos aku yg baju kuning tu..muda lagi br 28thn..but dah jd bos...very sporting!!

Ari tu hadiah mug yg aku beli dr Memory Lane tu dapat kat budak baru je seminggu msk, Eunice dari PM dept. Aku suka hadiah tu….hehehehe.
aku plak dapat hadiah dr my collegue satu dept, Eileen...aku dapat mug besar bentuk kepala Santa Claus…comel sgt!!! Hadiah ni pun beli dari memory lane.
Actually ofis kitaorg ni jenis sunyi je time keje, masing2 khusyuk. But kalo sekali bising, pecah satu ofis. Kalo ada prayaan apa2, masing2 take part utk decorate ofis cantik2. ini kitaorg slps dapat hadiah msg2...seperti biasa aku kan rendah dr biasa, so mmg selalu dok depan bukan minah intprem ek....

Dari kiri depan:-Suthagar, Victor, aku, Eunice, Kak Liza, Ifa dan Angeline.

Dari kiri blakang:- Abg Azni, my boss, Eileen dan Mr. Sara.

p/s: Am I look fat dlm foto2 ni......:(

3 comments:

kuIna said...

utk sy ada adiah tak?
ngeh3x...

Unknown said...

P/S: Am I look fat?

Ans: Yes you are...huhuhuhu...:P

Lina said...

erm...nak adiah ek?..hehehe...dtg la kulim ni ha dulu....;)