Daisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, December 5, 2008

10 Year Reunion Alumni SMSTSP Batch 1998.

2 Hari lepas dapat sms dari Paret psl event announcement utk buat 10 year Reunion pada 20/12/2008 ni. Aku tak terkejut dan mmg aku expected yg akan dpt jemputan tu sebab sepjg ari aku dok YM ngan schoolmate, Zeti.Dia yg update kat aku psl reunion ni. Nasib baik aku tak byk keje skrg…hehehehe.

So terfikir jugak, cepat2 aku ym Zeera kalau2 dia dpt sms tu. Dia dpt gak invitation tu, erm…Zeera bagi condition dia akan join reunion tu kalau aku pun pegi sama. Huh, langsung tak membantu aku buat keputusan…aku dlm dilemma….nak pegi…segannya. Dah 10 thn tak jumpa bdk2 sekolah…cepat betul masa berlalu, macam2 kenangan kat sekolah tu wlpun 2 thn je aku kat sana. Tapi apa yg mengubah aku setelah blajar kat sekolah ni, aku jadi minah blur agaknya…hehehehe… Segannya nak pegi,yg segannya sebab aku single mingle lagi, org lain dah siap berfamili. Lagipun, mesti bykkkkkk sgt soalan2 cepumas yg nak kena jawab…soalan 10 thn tak jumpa, standard la…huhuhu..kena prepare fizikal ngan mental ni nak pegi…hehehehe.. Zeti pujuk aku, ckp ramai lagi geng2 anak dara batch kitaorg yg dtg…hehehehe…ati aku lagi la berbelah bg….Tunggu la aku pikir2 dulu. Ada 2 ari lagi sblm konpem nak pegi ke tak…Konsep, BBQ tepi pool dekat Cyberia Condominim..Cyber jaya…Ntah kat mana aku pun tak tau..:P….

To All,

Salam Aidiladha...& Selamat Bercuti..

Esok dah start cuti sampai rabu depan..Tak sabar nak balik kg....main banjir....kekekeke...:P...

0 comments: