Daisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, March 25, 2009

~Semoga Bahagia itu Milik Kita Dunia Akhirat~

Sejak seminggu lepas, aku bz...Kepala pun naik pening....Sabtu lps, aku ngan En. Wap perang dingin. Nasib baik semlm, semuanya ok kembali. Betul, Susah sebenarnya untuk berterus terang. Takut ada yg terasa atau terlepas kata. Jalan yg terbaik utk waktu itu, aku hanya berdiam dan menyepi…huhuhu. Dalam kesibukan kerja, hati aku merusuh…geram pd dia, sakit hati wlpun benda2 kecik yg terjadi. Tapi hanya dia satu2 lelaki yg memahami aku…InsyaAllah hanya dia…Erm…ptg semalam aku terima satu email pjg dari dia, dlm hati…pandai jugak dia karang ayat..hehehehe. Buat En. W, akan ku jaga nilai pada Yang Esa, pada diri dan nilai pada sesama manusia…InsyaAllah semoga kita berjaya nanti….:)....

5 comments:

DeLLa said...

semoga berbahagia yek....aku doakan..

kuIna said...

kadang2 hati tak mampu berbicara dgn kata2 so..kata tanpa suara mgkin lebih bermakna .. tulis beribu2 perktaan.

akak pun klu marah, keciwa,sedih, geram kat hubby akak tulis surat kak dia... luahkan segalanya... sampai skrang kekdang hantar kad.. pos lak tu.. alamat opis... hehehe

Unknown said...

........
lama kita tidak berurusan.
semuga kita dipermudahkanNya dalam semua urusan kehidupan

Anonymous said...

kdg2 diam tu lebih baik utk menjernihkan kembali suasana...
takut2 nati ada kata2 yg buat hati terluka... isu yg kecil jadi makin parah... moga berjaya pertahankannya... :)

Diarihatiku1976 said...

alamak nama kita sama ker... hikkkk. apapun semoga berbahagia selamanya