Daisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, March 19, 2009

~ Aku dan produk2 slimmingku ~

Hari ni member suh temankan dia pegi jumpa kitaorg punyer Industrial nurse, ada documents nak bagi katanya, so aku bercadang nak pegi timbang berat sekali. Hahahha…sejak aku msk keje sini, bila tension jek, aku suka cari mknan. Plus mungkin faktor “bahagia” agaknya. Hehehehe…Bahagialah sgt….Seperti yang kujangka berat aku dah 51kg…Uwaaa…Untuk pengetahuan semua, kiraan BMI aku masih lagi dlm kelompok ideal (ideal la sgt…:p).Tapi semua jeans, baju t-shirt aku dah ketat. Apa aku nak buat ni…Atas inisiatif yg hangat2 tahi ayam sebelum ni, aku sudah beli satu produk slimming, Produk “X” ,ada 15 paket dlm tu…alih2…dlm seminggu tu leh la aku maintain amik setiap mlm sblum tido, then masa balik kg, aku bwk balik beberapa paket, sikap aku yg hangat2 tahi ayam mula muncul bila aku siap bg adik aku try lagi beberapa paket dgn alasan, takde perasaan yg best pun minum produk tu. Produk “X” tu dah la bau herba….nak naik muntah rasanya, perisa oren pun tak mampu menghilangkan herba2 terpilih tu…Hehehe..Sekarang ada 2 paket lagi baki …sampai sekarang tak tergerak hati lagi nak sentuh…So produk kedua aku diperkenalkan oleh Pn. Della, hahahaha…sbg supplement je, bukan utk kurus sgt pun, tapi aku selalu miss amik sebab aku jrg amik breakfast sgt. Tapi, sekarang aku amik on off, sbb aku bukan jenis komited punya org. So, produk terbaru, aku beli semalam…my first impression, produk ni best, ada rasa perubahan bila aku bgn pagi ni….erm…perasaan skrg, rasa mcm best jek….tapi kalau best2 pun, berat aku tak turun dlm sebulan dua ni, mungkin produk ni terus diluputkan dlm list aku….hehehehhe….

2 comments:

kuIna said...

the best thing is disiplin diri... makan sebelum lapar berhenti sebelum kenyang. Elakkn makanan ringan.. ringan tp kalori tinggi

Anonymous said...

selamat berjaya... :) tapi jgn lupa jaga kesihatan juga tau